Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „Rekonstrukce školní jídelny v Jablunkově č.p. 190“
Odesílatel Miroslav Švancar
Organizace odesílatele administrace zakázek s.r.o. [IČO: 09586695]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.08.2023 05:23:54
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace - Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 4

Vážený dodavateli,
v příloze této zprávy zasíláme dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 4.

S pozdravem
Miroslav Švancar, administrátor VZ


Přílohy
- DI k zadavacim podminkam č. 4.pdf (459.39 KiB)
- Příloha DI4 č. 1 – 02_TP-4-508-23.xlsx (835.93 KiB)
- Příloha DI4 č. 2-SO 01 Stavební konstrukce.7z (39.91 MiB)
- Příloha DI4 č. 3-SO 02 Zdravotechnické instalace.7z (6.09 MiB)
- Příloha DI4 č. 4-SO 03 Elektroinstalace.7z (1.79 MiB)
- Příloha DI4 č. 5-SO 04 Vytápění.7z (4.30 MiB)
- Příloha DI4 č. 6-SO 05 VZT.7z (9.27 MiB)
- Příloha DI4 č. 7-SO 06 Venkovní inženýrské sítě.7z (3.74 MiB)
- TP-S-84-21.pdf (37.04 KiB)